dimarts, 20 de gener del 2015

Collage de l'Òscar


12 comentaris:

  1. Hola Tamara, als deures de amtes hi hah un exercici on s'ha de reduir a comú denominador pel s dos mètodes, i... el del m.c.m. encara no el sabem fer. Fem tot l' exercici amb el mètode creuat?

    ResponElimina
  2. Marc si no recordo malament...vaig dir que un exercici hi havia mètode productes creauts i un de reduir a mínim comú múltiple però que aquell apartat no el feiem. Només resolem amb el que hem treballat a classe, de totes maneres si et veus en cor de fer-ho tot, endavant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tamara, tens raó. Vas dir que només fecim el mètode creuat.

      Elimina
  3. Ahhhh es que vaig entendre que hola feiem tot amb el mètode de productes creuats i jo em quadrava.

    ResponElimina
  4. Sé fer-ho de les dues maneres però ara és massa tard.

    ResponElimina
  5. Hola Tamaa, avui ens has recomanat una web de matemàtiques molt interessant; i no m' enrecordo del nom. Si us plau em podries dir el nom de la web?

    ResponElimina
  6. Hola, m' he fet la compte de la web de mates que ens vas recomanar i va realment bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo vaig intentar fer-me una compta de la web però cada vegada que ho probava em deia que hi havia un error. No se que deu passar...

      Elimina
  7. A mi em deia que sí amb el del meu pare però no va i amb el meu no puc.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina

Colònies 2018

Aquest any, els dies 21,22 i 23 de maig, hem anat a la Garbinada, una casa de colònies que ja coneixem bé situada a Torroella del Montgrí. ...